life would be a party it'd be ecstasy

Igår blev de inget inlägg alls, för att jag knappt var på datorn. Gårdagen började med skola och hade bara 1 timme. Slutade 11 och drog iväg till gymmet var jag träffade Fanny. Vi tränade lite och efter de tog vi chill i solariet & infrarödabastun. Vi fixade oss och drog iväg till stan för att kolla på modeshower. De va riktigt bra, men alla kläder var nog inte så snygga. Kvällen var vi hos Österberg's med Krisu & Jae. Vi lagade en kyklingsallad och vitlöksbatong, gott var det, och vi avslutade kvällen med en film.

Idag vaknade vi där en 10 och drog iväg till stan, hittade ett par byxor som jag skall köpa på måndag. Hann inte idag då jag hade så bråttom till teatern vart vi skulle med klassen. Tack vare den har vi inga prov nästa vecka, skönt med ledigt istället. Fanny tog jag också med på teatern, vi såg på Luolamies, som var super bra! Haha gud va man fick skratta så gott som hela tiden. Rekommenderar den till alla som kan finska , om man inte kan tror jag inte man fattar de roliga och då är den inte ett dugg rolig.

Nu är jag vid Jae och vi skall senare dra iväg till Lotta för att fira henne! Ha en rolig lördagskväll alla!


bild på mej från nyåret på Linus villa , JAES bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0