Listen to your heart when he's calling for you

Igår kväll for jag först till Gabi. Jag ringde Linus och frågade om han kommer ut. Han hämtade oss och vi var bara ut och körde så gott som överallt. Vi tog en kakao på ABC. Senare hämtade vi pizza till Janina, Jessica x2 & Jonas, så vi lämnade dit en stund och umgicks med dem. Sedan for vi till Linus och kollade L.A Giggolo, som var bra, men filmen hade kanske sämsta slutet någonsin! Till sist ut och köra igen, vi talade en massa & lyssnade på lugn musik! Nu har vi matgäster, och jag vet inte ännu vad jag skall göra ikväll. Men borde kanske slita mig till gymmet om ej annat!




Sommar 08, Linus





Kommentarer
Postat av: J A N I N A

ja tkr också la gigolo e bra i början men skit mot slute :D bra kit :D

2009-12-27 @ 17:05:49
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: kitty

jepp he helt sant! di borda ha blivi ihop å sånt!

2009-12-28 @ 02:10:30
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0