Bilder från senaste veckan

 
38 dagar kvar!
 
 
 
Dagens outfit, förra veckans fredag kanske?
 
 
 
 
Powernap
 
 
 
#nomakeup
 
 
 
 
Måndag morgons snapchat... Inte en så bra start på den nya veckan.
 
 
 
 
Leksällskap på tisdag.
 
 
 
 
På tisdag var jag också till mommo och moffa och hälsade på.
 
 
 
 
I hennes trädgård hittar man så fina blommor.
 
 
 
 
Hon plockade också en så fin bukett åt mig från gården!!
 
 
 
 
På kvällen drog vi på halarna med Niksu.
 
 
 
 
 Med sällskap av Emma och Janina.
 
 
 
 
Efter tisdagens Ollis besök, har min flunssa bara varit värre men nu är jag på bättringsvägen. Har aldrig druckit så mycket te under mitt liv som de senaste dagarna. Förr hatade jag te, men nu tycker jag det är helt okej! Hela kvällen idag och morgondagen kommer jag bara skriva på skoluppgifter. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0