Ruka

 
På tisdag för lite över en vecka sedan åkte vi med Ina iväg mot Ruka genast efter mitt jobb. Vi var ganska sent framme och efter det chillade vi bara med godis och Paradise hotel.
 
 
 
På onsdag började vi dagen i butiken med Ina.
 
 
 
 
 
Efter det tyckte vi att vi var värda att ta de lugnt och vila lite medans vi väntade på alla andra från Vasa.
 
 
 
 
Balju reglerna, haha!
 
 
 
 
 
 
I väntan på alla andra spelade vi, och lagade mat.
 
 
 
 
Och så firade vi med skumppa för att de sluppit fram!
 
 
 
 
På torsdag blev det vandring, pieni karhunkierros.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Iku friade också till Lotta då vi var och vandrade, och ännu på en så underbar plats!
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen firade vi Lottas och Ikus förlovning med baljufest!
 
 
 
 
 
 
 
 
På fredag så var vi på forsränning, så tror jag det faktiskt heter på svenska? Är inte riktigt säker. Men det var helt grymt kul, fast vi var rädda med Lotta att falla i, haha. På kvällen kom Taija och Tommi också och joinade oss för helgen.
 
 
 
 
På fredag blev det mera fest, surprise!
 
 
 
 
 
Fina Lotta ♥
 
 
 
På fredag var vi på karaokefestarit, och råkade stöta på Arttu Wiskari.
 
 
 
 
 
På lördag for vi till en restaurang och åt och drack lite och lyssnade på samma gång då Janne sjöng karaoke.
 
 
På lördag blev det inte så många foton tagna, tror min snapchat nästan var det ända jag iallafall tog och bilden ovan på Janne. Men vi var igen på karaokefestarit senare på kvällen.
 
 
 
På söndag blev det inte många foton tagna, haha Emilias snapchat! Ett stort tack till alla mina fina vänner som var med, ni är guld ♥♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela Skoglund

Sku du rekommendera karhunkierros? :)

2015-10-08 @ 18:39:58
URL: http://danielasdagbok.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0