Helgen

 
 
 
 
Tre fredags-selfien. Fredagen till ära hade jag på mig min favorit färg rosa, och kombinerade det med rosa läppstift. På fredag jobbade jag och senare träffade jag Laura på stan.
 
 
 
 
På lördag började jag morgonen med efterlängtad Ainos spinning, har inte på super länge sluppit på hennes spinning eftersom vi alltid på måndagar har träning samma tid, och har jobbat rätt så många lördagar/haft annat så det har inte blivit av. Den är 45 minuter lång, och jag kan säga att man är svettig som en gris efter det. Nuför tiden går jag inte helst på någon annans spinning nåmer än hennes, för ingen är nära på lika bra som henne, och jag får inte lika mycket ut av de som av hennes timmar. På lördag skulle vi ha uppvisning på Royals match, men det var fö jävligt väder, regnigt, blåsigt och kallt så de blev ingen uppvsining. For ändå en  stund på platsen och hejade på dem, och matchen slutade i en seger till Royals!
 
 
 
 
På lördag firade vi Josefina hos pappa med mat och tårta. (Mer bilder finns på hennes blogg -> jsfina.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0