ny vecka

Den nya veckan har kanske inte börjat riktigt på bästa möjliga sätt. Har varit super trött efter helgen och har inte hunnit sova ut eftersom jag jobbat både måndag och tisdag. Ingen bra kombination att fara ut på helgen och jobba.  På måndag var jag också på nya bodyattack och huh, hur jobbigt det var. Avslutade kvällen ännu med träningar, och vi gjorde akrobatik. Övade lite på arabiflikkin vilket jag inte gjort på länge, och hela gårdagen har jag haft en så konstig stickande känsla på vänstra sidan ovanför bröstet, som att jag skulle sträckt mig där. Åt värkmedicin hela dagen och de känns lite bättre nu iallafall.
 
 
 

Hälsosamt mellanmål före måndagens attack..
 
Igår efter jobbet hängde vi med Fanny och Niksu och gick runt i butiker och  kollade på grejer inför Fannys avskedsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0