Weekend

 
På fredag började min dag på bästa möjliga sätt, nämligen med Ainos BBC. Har inte sluppit på länge p.g.a jobb, men nu hade jag önskat ledigt så jag slapp och träna. Efter träningen for jag i infraröda bastun eftersom jag har så ont i axlarna/skulderbladen, och infrabastun hjälper så bra!
 
 
 
 
 
 
På lördag började jag dagen med att jobba. Sedan blev det att hoppa i duschen och fixa sig snabbt. Halv 6 pickade jag upp Janina och vi for till roparnäs var Emilias mamma bor och var hennes examensfest ordnades! Allt var super bra ordnat och vi blev bjudna på en massa gott. När klockan närmade sig halv 11 for vi iväg till stan och Plan B var vi hade bord bokat. Ännu då jag var där var det inte så mycket folk på plats, avslutade min kväll på Fontana vart de var grymt lång kö och en massa vänner och bekanta inne. Fick en massa härliga och snälla kommentarer på Fontana och jag gick ut med ett leende därifrån. Ni är så guldvärda. Klockan 1 hoppade jag i bilen och körde hem eftersom jag skulle jobba nästa dag klockan 7. Hade en helt super kul kväll fast jag var på vattenlinjen och ett stort tack till alla mina vänner! ♥  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0