Toppen tisdag

Denna dag har jag spenderat genom att hälsa på Fannys mamma Kirsi, ute i Värlax tillsammans med killarna och kvällen avslutades på bästa sätt tillsammans med min finaste bästa vän Tony som är i Vasa <3 Vi har bara luggit och talat om allt mellan himmel och jord och ingenting och jag är så glad över att få spendera tid tillsammans med honom. De blev ett kort mobil inlägg eftersom jag inte orkar sätta på datorn. Laddar kanske mer bilder upp någon annan dag. 





Dagens träning/underhållning på trampolinen. Har inte på länge gjort volter på en trampolin utan bara på mattan så var rädd att hur jag vågar hoppa mer och göra men de gick hur bra som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0