Guld helg

 
På torsdag åkte vi med Eve till Tammerfors, det var första gången jag åkte med onnibussen och den var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!
 
 
 
 
Framme i Tammerfors väntade denna härliga filur på oss, kanske världens sötaste ♥
 
 
 
 
 
 
På fredag morgon kom Ade och väckte mig och Eve.
 
 
 
På fredag började vi dagen med att åka till beachen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var på Rosendahls strand. Det var såå varmt och så skönt då de inte blåste alls!
 
 
 
 
Min telefon tyckte också att det var för varmt på beachen, haha!
 
 
 
 
På fredag kväll for vi och njuta av det härliga vädret till koskipuisto, Gabi joinade också oss på fredag kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade super bra dagar i Tammerfors tillsammans med mina bästa kompisar! På lördag kom vi sent hem med Eve och for nästan genast och sova, för att vakna pigga på söndag.
 
 
 
På söndag var det Royals match var vi skulle ha uppvisning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söta Juliette testade också på cheerleading!
 
 
 
 
 
 
 
 
PLATINUM ♥
 
 
 
 
Efter matchen var slut, for jag via pappa och kramade hejdå till dem eftersom de åker för en månad söderut. Sen for vi till mamma och åt tillsammans med Josefina och Nicke. Mamma och Kaj hade lagat såå god mat. Var proppmätt hela kvällen efter det. Avslutade kvällen på Strampen tillsammans med killarna i de soliga vädret!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte vacker! Har du egna fransar eller förlängningar?

2015-07-06 @ 23:40:32
Postat av: Josefin

du är så fin och brunt passar dej så bra :)

2015-07-07 @ 06:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0