Party lördag

Igår var vi på Kantarellis tillsammans med Fanny, Niksu, Janina och Emilia. Fanny har fått i studentpresent en hotellnatt, tre rätters middag, och öppen bar. Så hon tog med oss. (Haha, så hhär 5 år senare fick vi äntligen detta aikaseks!) Vi fortsatte vi 12-tiden till Fontana, de var super lång kö och ganska kallt. Dessa dagar uppskattar man nog sitt guldkort då man bara får gå förbi kön och genast in! På fontana var de en massa vänner och bekanta. Hade en super lyckad kväll!
 
 
 
Emilia fixade mitt hår så fint!
 
 
 
Förrätt, och lätt den godast svamp soppan jag någonsin ätit!
 
 
 
huvudrätt, ren inrefile, och jag rekommenderar verkligen den här åt alla som far till kanttis och äter. Så himla gott!
 
 
 
Efterrätt
 
 
 
 
 
 
 
Tack till mina fina tjejer för en toppen kväll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0