Spring tag

Läste Danielas (ddanielas.blogg.se) blogg, och såg denna lista så tänkte att jag också gör den.
 
 
1. Dina tre must-have sminkprodukter i vår:
 
 
 
Solpuder, ögonbrynspenna och ett rosa läppstift från AVON (det bästa och (billigaste) läppstiftet jag någonsin ägt, färgen är super fin och de håller länge!) Det överlevde tydligen inte min barresa senast, men ett nytt är på kommande. Haha!
 
 
2. Favorit parfym/bodymist?
 
 
 
Nu just använder jag som bodymist Victorias secrets Pure daydream och en parfym från Avon som har fräch söt doft och som passar bra nu på våren!
 
 
3. Någon vårtrend du ser framemot detta år?
 
 
 

Att få använda hatt! Förr gillade jag inte alls hattar, men på senare tid har jag börjat tycka att det är hur snyggt som helst!
 
4. Favoritoutfit/plagg?
 
 
 
Favorit "plagg" för tillfället är min duk från Aukia. Den är ljus och passar perfekt till våren/sommaren!
 
5. De ultimata vårskorna för dig?

Det är nog tygskor eller ballerinan.


 
6. Visa oss dina snyggaste solglasögon!
 
 
 

Dessa 3 använder jag mest för tillfället!
 
 
7. Är du en vårstädare?
 
Städar lika mycket året runt, så nej skulle inte säga det. Fast på våren köper jag oftare blommor hem.
 
 
8. Äter du mjukglass? I sånna fall, vilket strössel har du helst på glassen?
 
Sällan, och då jag äter så oftast inget strössel alls.
 
9. Vad ska du göra på påsklovet?
 
Påsklovet har vi firat redan, och jag jobbade till största delen.
 
 
10. Vad tycker du är det bästa med våren?
 
Det bästa med våren är att dagarna är längre, solen lyser oftare, man ser mer folk ute och alla är oftast på bättre humör då våren kommer.
 
11. Vem taggar du?
 
Jag taggar:
 
Josefina (www.jsfina.blogg.se)
och
Emma (emmsie.webblogg.se)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0