250914

 
Rätt så seg dag... Dagen började med att jag var dötrött då jag vaknade, eftersom jag stannade uppe lite för länge igår.. Men sånt händer, gjorde dock inte så mycket på morgonen då man vet man stannat uppe för en bra orsak!
 
Klockan 9 befann jag mig på föreläsning. Sedan har jag skött ärenden med försäkringar och sånt jobbigt. Då jag slapp hem gick jag tillbaka till sängen eftersom jag hade otroligt ont i huvudet, beror säkert på axlarna och nacken. Har luggit där hela kvällen. Min nacke och axlar + mina vader är sååå sjuka och helt jumissa. Mina vader var väl typ inflammerade... Har inte fått träna nu på över en vecka och de gör mig så lack. Det ända jag har gjort är varit ute och gått och stretchat mycket varje dag, och gått hos massören 1 gång i veckan. Det börjar gå mot bättringsvägen nu. Och på lördag får jag äntligen träna igen, men försiktigt!  
 
Det är också fullt upp med skolan. Kandiseminarierna har dragit igång, och jag är riktigt taggad för att börja skriva på den! Mitt ämne är också intressant! Så tummen upp för de :)
 
 
 
 
Bilder från mina dagar får ni vänta på ett tag tills jag fått tillbaka min telefon. Så jobbigt utan den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0