Lördag & söndag

 
 
 
På lördag jobbade jag morgon, och efter det for jag till pappa. Hade lovat att agera som chaufför åt dem. De skulle på 50-års fest var det var 70-tals tema. Under kvällen träffade jag bland annat Gabi och Niksu och vi var till Tiia var det var förfest i full gång. Slapp i säng vid 2-tiden, och jag var dödstrött då jag vaknade idag halv 7 och drog iväg till jobbet. Är ju van med minst 8 timmars sömn för att vara pigg! Jobbdagen gick rätt fort och hade planerat hela dagen att gå och sova då jag slutade, eftersom jag var så trött plus att jag har haft grym huvudvärk, men pappa ville ha med mig till Kia & Freddi för att äta, så de blev ändrade planer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var ner till fiskestranden med pappa och Kira och kollade på den fina solnedgången, och tog dessutom några bilder.
 
 
 
Middag.
 
 
 
 
Nu är det dags att förbereda sig inför en ny vecka, har så mycket att göra så jag inte helst vet hur jag ska hinna andas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0