Tisdag

Det är mycket på gång nu. Skola, jobb, deadlines, träning och så ska man hinna med det sociala livet också. Ibland, eller för ofta känns det som inte tiden räcker till, vilket slutar med att man inte får någonting gjort. Denna vecka måste jag ännu skriva en hemtent, och söka utbyte, och dessa 2 saker måste ske imorgon! 
 
Idag har jag börjat dagen med att jobba på ett projekt i skolan, därifrån for jag och tränade, och sedan borde jag ha jobbat på skoluppgifter, men det slutade med att jag slöade i sängen. Har dessutom idag träffat Salla, Fanny, och Gabi. Vi har skvallrat över en kaffe, sett på TV och såna saker. Idag är det också fastlagstisdag, men bestämde mig för att inte fira det desto vidare. Om man hade velat kunde man ha som studerande deltagit i fastlaskiainen vid fiskstranden och därifrån fortsatt på efterfest till Fontana eller Ollis, men nästa år tar vi nya tag med den saken.
 
 
Bild från Sallas familj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0