Onsdag

Jag är så trött på all snö och allt snöväder. Vill bara de ska smälta bort nu! Usch. Annars har min dag gått på jobbet 7-15, och därefter skötte vi lite ärenden med mommo och sen förde hon mig hem. 
 
Fick en positiv överraskning genast jag kom hem, min telefon hade kommit! Måste faktist säga att vad bra service! Förde min telefon efter klockan 16 på torsdag till posten, varifrån de skickade den till Jakobstad på reparation, och nu är det onsdag och den är hel hemma och funkar bättre än bäst! Är så glad! Då jag slapp hem åt jag snabbt mellanmål och gick iväg till elisa butiken. Där de fixade så simkortet funkar igen, än en gång toppen service där med! 
 
Klockan 1630 befann jag mig på gymmet och började göra mitt program för armarna, vilket är ganska tungt! Det kändes lite i min "sjuka" arm, men den är nog nästan bra nu. Sedan tillslut stod ännu hiit på schemat. Har senast varit på hiit före julen, och gud så jobbigt det var. Trodde påriktigt nästan att jag skulle dö. Och jag tror jag aldrig varit så röd förr. Måste igen tacka Aino för en så grym och bra timme! Hon ger en verkligen motivation och inspiration! 
 
 
 
Bilden är inte så bra, men man ser iallafall lite hur röd jag var genast efter timmen!
 
 
Resten av kvällen har jag bara chillat hemma, duschat länge, lagat mat, sett på salkkarit, kadonneen jäljillä och på jutta och puolen vuoden superdieetit! Nu ska jag tacka för idag och säga godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0