Efter regn kommer solsken...

Började dagen med ett möte, var till Gabi och hälase på en stund och därifrån fortsatte jag till gymmet och tränade. Då jag lämnade gymmet for jag till skolan, när jag nästan var vi ÅA och cyklade i en nerförs backe, så händer det, jag flög över cykeln och på fullt i marken. Det tog så helvetes ont i armen och värken blev bara värre. Kunde inte röra den mot något håll och trodde den var av. Ringde i panik till mamma som just var ute i skogen och sa att hon inte kan hämta mig. Ringde därefter till Gabi med gråten i halsen, och härlig var hon som förde mig till HVC. Tack ♥  Slapp så gott som genast till läkaren och han konstaterade att jag bara hade sträckt armen ordentligt, och att det borde gå om om någon dag med värkmedicin och vila. Är så glad inget var brutet. Nu just har jag sån värk i armen men ska snart ta en värktablett igen. 
 
Var också till mommo en sväng och hälsade på. 
 
 
 
Bild före gymmet.
 
 
 
Läkaren satte min arm och vila i ett såndär stöd bandage. Hjälper otroligt mycket, att man inte måste "bära" på sin arm. Han rekommenderade att använda de 1-2 dagar.
 
 
 
På samma gång jag flög med cykeln och skadade armen, så tog min telefon också skada. Fan vad jag blev arg. Har nu på eftermiddagen varit till försäkringsbolaget och de betalar som tur skadan. Hamnar "bara" att betala 100€ själv. Tur man har försäkring! Det blev nämligen en ganska saftig reparation. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0