00:23

Denna dag har egentligen varit lång, men jag har ändå inte känt så. Veckan började ovanligt dåligt, men blev på mycket bättre humör av att komma mig till jobbet. Det känns så bra att få höra en massa bra saker och få positiv feedback för saker man gör. En kvinna gjorde verkligen min dag idag :) 

Nu är klockan redan halv 1 och jag borde sova, men känner mig inte så trött, går antagligen på övervarv. Har en hel del att göra imorgon så jag måste börja sova snart! Hoppas jag får tag på sömnen snabbt. Ska börja försöka ta mer bilder till bloggen nu då jag har min nya telefon som tar så bra bilder! Woppa! 



2 bilder som jag tog på söndagen, andra bilden innan jag for på lenkki, och första bilden när jag var på lenkki! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0