Fredagen den trettonde

Har fått för mycket klagomål (speciellt av släkten) att jag uppdaterar för sällan min blogg, och att de inte vet vad som händer i mitt liv. Så nu ska jag försöka förbättra mig med att skriva. Än en gång! :D
 
 
 
Här omdagen spelade vi Mölkky med släkten, och umgicks. Skön sommardag!
 
 
 
 
Idag har jag jobbat, hängt till mestadels hos pappa efter det, men också kastat Gabi till flygfältet, Jonas har varit hit på besök, vi har besökt grannarna och bland annat spelat spel. Just kom vi ur bastun med Nessa och nu ska jag bara ta de lugnt resten av kvällen, och kolla halft på fotbolls VM. Så skönt att bara ta det lugnt. 
 
 
 
 
 
Denna kaka har vi också provsmakat idag.
 
 
 
Nu mera fotbolls VM och kvällsbit. Imorgon blir det relativt tidig väckning eftersom vi ska till Powerpark och bland annat kolla på Summer cheer cup. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0