X

Tisdag, fast det känns som måndag idag. Nu just har jag ingen motivation för något, men det är nu man måste försöka orka kämpa. Jag har ingen motivation för skolan, ingen motivation för gymmet, ingen motivation för att göra absolut någonting. Det är tusen saker man borde göra men det slutar att man inte gör något alls. En massa man borde träffa, hälsa på, umgås med osv. Och så får man bara höra att varför hit, och varför dit. Man borde göra undan alla deadlines i tid och inte sitta med de några dagar innan och göra ett sämre jobb än vad man annars hade gjort om man verkligen satsat och gett sitt allt, man borde inte heller läsa på tenten några dagar innan, och då också nå ett sämre studieresultat. Det är så mycket man borde göra annorlunda. Ibland känns det bara som att man sku ha lust och dö, ja för en stund iallafall. Jag skriver inte oftast hit hur jag känner mig, eller hur det känns just för stunden. Men nu just har jag en sån feelis att ihan sama. Men sakerna  jag gör nu för jag måste ändå göra de någongång fast jag inte har någon motivation nu. Så för att göra sakerna rätt nu, så har jag städat just. Nu ska jag stänga datorn och öva på engelska, och sedan ska jag till gymmet. Det är värt de efteråt.
 
 
 
Trackback
RSS 2.0