Sjuk

Som jag skrev tidigare så var mamma på besök hit med min favoritmat som bara hon kan få lika god, maletköttsås och potatismos. Smakade så bra då jag inte kunnat ät på hela dagen något. Det har varit min favoritmat ända sedan jag var liten och hon hade lagat så mycket så det räcker ännu tills imorgon. Hon fyllde dessutom på mitt kylskåp, vilken toppen mamma jag har. Efter det satt vi och talade en stund och Josefina och Kaj kom också upp och hälsade på en sväng. Har bara annars luggit hela dagen i sängen och försökt vila. Skulle inte alls ha råd att missa några föreläsningar nu. Aah, så störande. Dessutom har jag tent imorgon men om jag mår såhär måste jag väl gå på någon omtagning... 
 
 
 
Försöker göra allt för att bli frisk snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0