Måndag

Vilken bra start på veckan alltså... Sovit extremt dåligt hela förra natten, sammanlagt kanske 2 timmar. Har så jävla ont i halsen så jag knappat kan svälja och hosta, snuva, öronvärk och feber då till på köpet. Har luggit hela dagen i sängen och har inte orkat göra något. De känns som det bara blivit värre mot kvällen. Fyfan, hade glömt hur jobbigt det är att vara sjuk. Dessutom har jag tent imorgon och annars också en intensiv vecka på kommande så skulle inte alls hinna med detta. Suck. Har iallafall världens bästa mamma som av min önskan lagat mos&köttfärssås som hon ska komma med hit lite senare ikväll. Har ännu inte kunnat äta något på grund av hur jag mår.. 

Om halsen och öronvärken inte är bättre imorgon så måste jag nog besöka en läkare. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0