Lördag

Denna lördag började jag med att traska runt på stan tillsammans med Salla. Josefina joinade oss lite senare. Vi var bland annat och köpte en farsdagspresent. Vi ska på farsdags brunch klockan 11 imorgon.. Får ser hur det går att stiga upp eftersom att jag ska om några timmar på Sannis inflyttningsfest. Har sett så mycket framemot denna lördag, tror de kommer bli en toppen kväll! Life is what you make it :)
 
Igår var vi för första gången och testade Wazaca tillsammans med Gabi och Salla, tyckte det var helt okej, men inget slår Amarillo. Senare på kvällen hängde vi med Topi, Aksu och Pihlis hos Gabi. Hade en riktigt kiva fredagskväll, och har så underbara vänner ♥
 
 
 
Dessutom kom mina förlängningar igår, som jag beställde på Rapunzel of Sweden. Är så nöjd. Färgen var helt perfekt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0