23:20..

Och lördag, och jag tänker säga godnatt. Har haft sömnproblem fyra senaste nätterna, och idag har jag varit helt död fast jag inte gjort något alls. Tänkte fara på bio ikväll men var för trött för det med. Har kommit till pappa vi 15-tiden idag, och vi var hos grannarna en stund. Klockan 17 åt vi middag och sedan dess har jag bokstavligen bara luggit på soffan och inte gjort något alls. Kollat på en massa program och filmer. S frågade om jag kunde hänga en stund, men var alldeles för trött för de med. Klockan 10 kröp jag ner i sängs, och nu är det dags att stänga av datorn och börja sova. Får nu hoppas på en bra nattsömn, brukar oftast sova bra här hos pappa, så hoppas hoppas på en nattsömn utan att vakna 1000 gånger, och på en pigg söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0