Bråttom

Har mycket på gång nu. Både skola och jobb. Har skrivit ett schema till mig själv för de 2 närmaste veckorna för att jag ska hinna med allt. Huh! Som bäst sitter jag och pluggar till tent. Ute i sista minuten som alltid, ikväll ska jag läsa så långt jag orkar in på natten. Har tent klockan 9 imorgon. Klockan 14 börjar jobbet och jag slutar klockan 21. Så fullspäckad dag imorgon. Jag bara längtar till jullovet, men före det måste jag få undan detta års skoluppgifter. Som det ser ut nu har jag kvar morgondagens tent, två-tre hemtenter, en essä, och en annan uppgift. Kämpa, kämpa!
 
Imorgon efter jobbet ska jag föröska berätta om förrförra helgen, då när det var Damjans minnesturnering. Tills dess, ha de bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0