X

God morgon!
Har stigit upp redan vid halv 7 tiden och är sååå trött. På tisdag fyllde jag 21 år och ordnade på kvällen en liten födisfest hemma hos mamma. Därifrån fortsatte vi sedan till Ollis. Jag hade en helt toppen kväll. Har inte haft sådär roligt på länge. Tack till alla som kom ihåg mig med gratulationer, tusen tusen tack till alla som kom och firade med mig, och tack till alla som var med och gjorde min kväll. Ännu ett tack till mina vänner för de fina presenterna. Har nog världens finaste vänner, vad skulle jag göra utan er? Kvällen avslutades hos min bästa vän Gabi.

Igår har vi bara hängt hela dagen med Gabi, senare också med Salla och Eve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0