-> VASA

Är i Malmö ännu, hänger på hotellet. Sov lite förra natten, ungefär tre timmar. Är döds trött nu, men det är så värt det. Hade helt super roligt igår!
Förfestade hos André, och drog efter det ut till en krog som hette Chili. Det var helt toppen feelis där!

Har haft en helt awesome förlängd helg. Vi har haft så jäkla roligt, så de inte är klokt. De går inte ens att förklara. Denna helg kommer iallafall jag leva länge på. Och jag vill inte åka hem till Vasa igen. :(

Har inte tagit mycket bilder, eftersom jag ärligt talat inte orkat då jag förstod att jag släpat med systemkameran men glömt minneskortet hemma. En del bilder har jag dock tagit med Iphonen.

Snart ska vi och fika in till stan och efter det hoppar vi på tåget mot Köpenhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0