Matförgiftning

SIsta tisdagen i oktober. Fasiken så fort tiden går. På torsdag är det redan november. Fatta november. Just var det juli. Jag hinner inte med i hur snabbt tiden går. 
 
Denna dag har varit ganska tråkig och slö. Åt igår groddar, och märkte efter jag ätit förståss att de var många dagar gamla. Jag fick självklart matförgiftning och har kastat upp en hel del, plus haft helt super sjuk mage. Sov dåligt förra natten, så åkte idag p.g.a magsjukan till HVC. De sa inte så mycket annat än att jag fått matförgiftning. Tog några tester och så. Ja, jag lärde mig att jag alltid kommer kolla datum före jag sätter något i munnen. Blev alltså ingen skola för min del idag. Har istället vilat hela dagen. Maten har inte heller riktigt smakat. Nu befinner iallafall jag mig hos pappa och det är rätt skönt att vara här eftersom jag inte vart på länge. 
 
Kommer ladda upp HALLOWEEN-bilderna, genast jag dragit mig till Janina för att hämta min kamera jag lämnat dit... Ska försöka få det gjort imorgon. 
 
Bild från igår, innan jag blev matförgiftad...
 
 
Bild från idag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0