Torsdag 15.11

Godmorgon!
Är på toppen humör, fast det var svårt att slippa upp ur sängen klockan 7 då klockan ringde. Känns ju seriöst som att det är natt då ännu, då det är så mörkt... Nu behöver jag inte vakna tidigt på ett tag igen.
Drog på mig lenkkikläder och traskade iväg till Brändö, var jag går en kurs på Tritonia. När föreläsningen är över 9:45, ska jag på lenkki. 11.30 ska jag möta upp Gabi på stan för lunch. Blir skönt att catcha upp med henne. Skulle egentligen haft föreläsning 13-16 men den flyttades till nästa vecka, så ska isället läsa på tent idag. Senare skall jag kanske hälsa på Tony och ikväll ska jag på attack med Emilia. Har inte varit på attack på några veckor, så ser framemot det så mycket!
 
Ikväll ska jag till Fanny övernatten, wihuu ♥♥
 
 
Två gamla bilder på oss.
Har på känn det kommer bli en toppen dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0