Måndag och ledigt

Har hela morgonen kollat FB, instagram och bloggar, läst igenom hur alla hatar måndagar. Själv tycker jag om måndagar. Speciellt mycket idag för jag har ledigt, hehe. Men annars också. Det är ju så skönt en ny vecka börjar med nya möjligheter och chanser. 
 
Denna vecka kommer det hända en ganska spännande sak. Kommer kanske bli en vändpunkt i mitt liv, wii är ganska taggad, men super nervös!! Kan berätta mer sedan då allting är säkert. :)
 
Annars också är jag taggad för hela resten av det här året, kommer hända så mycket roligt!! Ska skriva upp nu lite så jag själv också minns, och så får ni också se vad som kommer hända. 
 
26.11 - Ledig måndag

27.11 - Ett viktigt möte, super nervös... Och mys/glöggkväll med J, J, C, E, N & M
 
30.11 - Sköta Juliette med iallafall Fanny
 
1.12 - Ninas 30-års fest & mysigt lillajuls firande med mina finaste och första december, min favorit av vintermåndaderna
 
5.12 - Utgång
 
6.12 - H& M kommer till Finland,wohoo!!! Fannys villa kanske? 
 
7.12 - Svenskarna här, inget speciellt program planerat ännu
 
8.12 - Neas & Janis flickas dop, Damjans minnesturnering, utgång på kvällen 
 
9.12 - Damjans minnesturnering och H & M åker hem :(
 
19.12 - Pappa blivit färdig, till yliopisto 
 
20.12 - SWEDISH HOUSE MAFFIA @Hartwall areena!!
 
21.12 - Pappas fest
 
24.12 - Julafton ♥ (En av mina favorit högtider på året)
 
25.12 - Utgång
 
26.12 - Jul annandag
 
31.12 - NYÅR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0