Happy friday

Olaaa!
Började dagen med att jag försov mig, hade bestämt med Emilia vi skulle på Body til gymmet. Vaknade 10:50, och skulle aldrig hunnit då mer, när timmen började klockan 11. Därefter tänkte jag av och an, gymmet eller inte?! Och kunde inte bestämma mig. Emilia ringde 12 och sa jag ska komma till gymmet genast, att hon kommer ha träning för mig. Så gick till gymmet och tänkte det blir ganska lugnt, infrabastu å lite muskler. Emilia var taggad så hon hade en så jääävla jobbig ben- och rumpträning för mig. Kan inte ens beskriva med ord hur tungt det var. Drack 3 flaskor vatten under en cirka 45 minuters träning. Nu just kan jag knappt gå och mina ben skakar nästan hela tiden, och för att inte tala om att gå i trappor... GOD DAMN! Nu är jag så glad och nöjd över träningen, gud så skööönt! Kommer anlita Emilia som min personliga tränare från och med nu :D
Hoppas jag slipper upp från sängen imorgon...
 
 
 
 
Lite bilder jag knäppte igår. 
Igår hade vis myskväll hos mig med Janina, Gabi, Niksu & Salla. 
 
 

Nu är jag hos Fanny och vi håller just på att laga en paj. Senare ikväll ska vi och se på Twilight!!! ÄR SÅ TAGGAD!! Har väntat så länge på att den sista och andra delen skall komma ut, toppen fredag med andra ord! :)
 

Kommentarer
Postat av: kallio

hahah härligt att he känns av idag ;) nästa vecka blir de fortsättning på träningen and it's going to be painful! ;) muahahah

2012-11-17 @ 14:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0