04: Kuva ihmisestä, jonka kanssa haluaisin vaihtaa paikkoja päivän ajaksi/ En bild på en person, du skulle vilja byta plats med för en dag

 
 
Oikeastaan mulla ei ole ketään erikoista "idolia" tai ihmistä kenen kanssa haluaisin vaihtaa paikkoja päiväksi. Mutta olisi ihan kiva vaihtaa paikkaa jonku julkkiksen kanssa, ja nähdä vähän millaista heidän elämä on, verrattuna omaan. Yksi tällänen julkkis kenen kanssa voisin vaihtaa paikkaa on Hayden Panettiere, koska hän on yksi suosikki näyttelijöistäni ja myös tosi kaunis.
 
Egentligen så har jag ingen speciell "idol" eller person som jag skulle vilja byta plats med för en dag. Men om det skulle hända så skulle det ju vara roligt att prova på och vara någon kändis, och se lite hur deras liv är gemfört med ens egens. En kändis jag gärna skulle byta plats med är Hayden Panettiere, för att hon är en som hör till mina favoritskådisar, plus att jag tycker hon är vacker. 

Kommentarer
Postat av: EMMAAA :D

sv: eller hur! skulle vara jättekul å återuppleva ollistisdag! :D men får se hur det blir! ja, vänta tills våren/sommaren, näre är som bäst!! :DDD saknar dig med, och hela finska truppen! ni är klockrena! :D <3

2012-11-14 @ 16:03:57
URL: http://emmajansson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0