24 MAJ

Soliga dagar, and i love it!
Har varit ute så mycket som det är möjligt då solen skiner, vilket betyder att jag knappt hunnit vara hemma. Genast från morgondagen far jag ut, och kommer hem någongång 11. Hah.

Idag är det också så härligt väder, och dagen kommer börja med att hjälpa mommo med loppis grejer, sen tänker jag genast fara iväg och sola. Måste njuta av alla soliga dagar, speciellt då sommaren är så kort!


Igår fyllde också mina söta syster 18 år!




Till fredagen har det också lovat veckans varmaste dag, enligt iltasanomat!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/perjantaina-lahestytaan-hellelukemia/art-1288471338928.html

Kommentarer
Postat av: Josefina

Du hitta som int nån äckligare bild?!

2012-05-24 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0