20:26

Är hemma, skippade gymmet idag också p.g.a min fökylning. Det var surt att missa combaten jag väntat på en vecka. Men å andra sidan så är det inte heller roligt att inte kunna ta ut allt av sig själv, för att man känner sig så svag.

Har inte varit såhär förkyld på länge, länge. Sån snuva, ont i halsen, och det värker till och med i bröstet då jag andas, och speciellt då jag hostar! Hela tiden har jag också en såndär känsla att jag är så svag på något sätt. Nåja skall nu vila och ha paus från gymmet, tills flunssan lättat lite och höra på mamma & Iia.

Har istället idag varit med mamma till butiken, och nu är bastun på.
Sedan blir det bara att krypa ner i nya lakan.


sötnos ♥

 


Kommentarer
Postat av: emsie

Krya! <3

SÖÖÖT Choko!!

2012-02-15 @ 20:27:01
URL: http://emmsie.webblogg.se/
Postat av: Ia

Va bra att de hjälpt att jag sa nå :D Oftast behöver man någon som säger till en att man int ska trän eller nå om man e förkyld eller sjuk fö man vill ju själv int inse att man måst vila :p <3

2012-02-16 @ 20:23:07
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0