Lördag

Godmorgon!
Jag var på toppen humör tills min dator började joma. Skulle ladda upp bilder från igår till min dator, men den ansluter inte telefonen till datorn. Can't understand why? Någon som stött på samma probelm? Den har aldrig gjort så tidigare? Någon som vet, så berätta för mig!!
 
Nåjaa berättar mer om gårdagen bara jag får mina bilder uppldaddat... Blir så lack på sånt här.
 
Ska iallafall börja fixa mig nu, och kolla ut några kläder. Klockan 14 ska jag på Ninas 30-års fest. Ikväll ska vi fira lillajul och äta gott... 
 
 
 
En liten tanke såhär ännu.
Ibland måste man nog bli sur. För att vissa personer inte klarar av att berätta sådana saker, som de själv skulle vilja veta i deras egen situation. Utan istället håller de hemliga, och tror att personen inte får veta (eller vad vet jag vad de tänker just då) men dumt att hålla sånt hemligt för en av sina bästa vänner?! Och förstår inte varför det alltid är samma personer.
(Nu talar jag inte om mig själv) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0