Life is what you make it

Nu har vi kommit så långt, så att vi lever på sista dagen av detta år. Under dethär året har det hänt både negativa, men som tur mer positiva saker. Jag kan ändå inte påstå att 2012 varit mitt bästa år hittils, men jag ska fan se till att 2013 blir det. Har en bra magkänsla! 
 
Idag ska vi inleda 2013, och det kommer bli awesome tror jag. Vi kommer på samma gång festa sista gången med världens finaste Nicolina som flyttar till Göteborg för ett halft år iallafall. Så vi får hoppas på en heeelt huippu kväll!! Ska försöka slippa och hälsa på henne i något skede också. 
 
Lite klädångest har jag ännu, men får se vad det blir till.. 
 
 
 
Kommer en årsresumé hit någongång nästa år, från 2012. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0