Dan före dopparedan

En riktigt mysig söndag bakom, oj så jag älsar juletiden. Idag har jag tagit det lugnt, är hos pappa, de var på stan många timmar vilket betydde jag hade massa egentid vilket var skönt. Städade till julsånger, och bara hade det mysigt. Senare kom Janina & Vanessa hem, och vi sjöng karaoke. J& V klädde granen och jag hjälpte lite till. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Senare ikväll hade vi glöggkväll hos Salla, med Niksu & Lillis. Riktigt mysigt var det att prata en massa strunt och få mer julfeelis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutade kvällen med att se på en komedi. 
Tackar för en super härlig söndag, nu ska jag krypa ner under täcket. Imorgon blir det tidig väckning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0