14/12/12

En bra fredag bakom. 
Sovit ut en stund, och träffat Janina & Fanny på stan. Gått runt och sett på en massa härliga saker. Skulle vilja köpa allt, synd att budgeten inte räcker till... Vi lunchade med Janina på Shangrila, inte nära på lika bra som Spices. Men helt okej. Klockan 14:30 hade jag frissa, och satt där till 17:30, i 3 hela timmar. Trodde tiden skulle gå super långsamt men den gick snabbt. Ni får se senare vad jag gjorde med håret (; 
Har hängt hos min farbor, kollat Solsidan och tagit det chill. Tillslut ikväll träffade jag Salla, och vi körde runt i Vasa och gjorde inget egentligen. Nu ligger jag i sängen och funderar på att se måndagens salkkarit... Borde jag? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0