12/12/12

Tillbaka nu, hehe. Inte på söndag som jag sa tidigare. 
Antar att ingen missat vad det är för datum idag... Fått läsa om det överallt på FB, instagram osv, osv... 
 
På onsdag var vi först och åt till pappa & Kira med Josefina och Nicke. De bjöd på glögg, potatimos, lax, avocado och någon god efterrätt.
Senare for vi ut bl.a till Fontana, vilket var helt okej, en helt okej onsdag med andra ord. Har inte så mycket att berätta om den.
 
 
 
 
 
 
 
På torsdag var vi hos Sirpa & Peter, för att fira Finlands självständighetsdag.
Senare kom Hamppe och Matte hit, hämtade dem från flygfältet där vid 19-tiden. Förde dem till hotellet och var bara ute och körde med Fanny& Janina efter det. Var också till PQ en sväng. Senare hämtade vi de igen och for till Niksu var vi hängde flera timmar. De fortsatte till O'malleys medan jag och Fanny for till WH och sova. Var aptrött. 
 
 
 
På fredag så sov vi ut lääänge med Fanny, steg upp vid klo. 13 först. Därpå drog vi och gymmade en par timmar. Klockan 19 hade vi bokat bord i Rosso (eftersom Amarillo var fullbokat, vilket var i planerna först.) Så vi åt gott och satt där och hade det trevligt en par timmar, innan vi drog på förfest till mig. Vi avslutade kvällen på Ollis och jag hade iallafall grymt rolig kväll, med mycket dans. :)
 
 
 
 
Lördagen började med väckning klockan 09, gissa om det var lätt att stiga upp?! Slet mig upp iallafall och for iväg på Damjans minnesturnering tillsammans med Fanny. Klockan 14 for vi och lunchade med Gabi, och därifrån for jag på dop klockan 16. Neas och Janis lilla härliga dotter blev döpt med namnet Mila Kaisa Amalia. Så vackert namn. Då vi trodde dopceremonin var över, så kom det fram att Nea & Jani gifte sig på samma gång, alla blev så överraskade men glada!! 
Lördagen avslutades med pre-party på WH, och senare utgång till Leipätehdas. 
 
 
 
 
 
 
På söndag steg jag först upp vid klockan 13, och därifrån fortsatte vi till Damjans minnesturnering tillsammans med Janina, Eve, Fanny & Niksu. Vi hann med lunch senare, och jag sov tillslut över hos Niksu. 
 
En fartfylld helg med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0