00:16

Är så trött. Jag och Lill kom till oss och sova inatt, efter många om och men.
Vi var hemma kanske där vi halv 5-5 tiden, vi lagade nattmat och for och sova. Vaknade idag vi 12-tiden och då förde mamma oss till Roparnäs vart Lill's bil hade lämnat. Därifrån for vi till Lillis var ingen var hemma. Vi har sett på BB, och sen for jag och vila, tänkte ta en powernap som slutade med att jag sov många timmar. Vaknade klockan 17-tiden då alla kommit hem dit. Vi for med Lillis och hämtade Niksu, och sedan träffade vi Gabi också. Bra så. Nu är jag dödstrött och skall gå och sova!


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emsie

sv: hahaha :D nää, skrev de som en "saga" eller va man nu ska kalla de :D

2011-09-19 @ 09:07:22
URL: http://emmsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0