02:32

Idag har vi firat Niksu som fyller 18, FINALLY!
Vi var på förfest hos Lillis, och sedan drog vi iväg till HulluPullo,
och jag har agerat kuski till mina vänner. Jag firade alltså Niksu med andra ord nykter.

Jag, Emilia & Gabi for ännu från HP till Fontana och var inne sådär där 10-15 minuter kanske, tyckte själv inte det alls var bra. + Att guldkortet inte funkade idag, för de var någon "specialkväll", så lite störande att betala in för ingenting...

Nåjaa men jag & min Emilia slutade kvällen med Dog'nai.




Hade en helt rolig kväll tillslut, fast denhär dagen verkligen inte var en av dom bästa, fick veta dåliga nyheter, som tar på. Men jag vet allt kommer ordna sig, det måste de! ♥
Man skall aldrig ge upp hoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0