231111

Idag har jag sovit till halv 1.
Stigit upp varit ute med Choko,
chillat och jobbat kväll.

Kväll är helt skönt att jobba,
men det finns en sak jag hatar i det.
Då klockan är 21.00 och butiken borde stänga, har man ännu kunder i kön med en stor butiksvagn.
Det finns inget inget mer störande med kvällstur. Då man borde sluta 21.15 slutar man istället 21.30.
Någon som håller med?


Ikväll har jag annars bara varit med Eve, och så hälsade vi på hos Lill.
Nu skall jag och sova, och stiga upp på morgonen, eller förmiddagen till jobbet.



Kommentarer
Postat av: janina

JA VEEET!!!! :p så störande..

2011-11-24 @ 01:58:31
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: carroo

BAAAH, hands up om att hålla med. bäst e ju kunder som försöker komma in då klockan e typ 21.05, sådär då andra kunder går ut så smiter de in, så blir de ARGA då vi säjer SULJETTU STÄNGT.. EH? skyll er själva ifall ni int kan fara å handla i tid jävla cpn



"mä tuun vaan ostaa röökii" yeah whatever ifall vi släpper in dej borde vi släpp in alla andra å, förfan, å då sku vi få fa hem först 12 på natten.



så tänker ju ingen på att man i kassan också räknar kassorna, tilittää, fixar kanske annat, int som att vi direkt då klockan slår 21.00 släpper allt å bara JAHA MÄ LÄHEN TÄST KOTIIN MORJENS.

2011-11-24 @ 17:32:46
URL: http://caroline.papper.fi
Postat av: Anonym

men nog får ni väl lön ti 21.30 ändå - annars e de fel

<3 ha de bra.

2011-11-24 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0