231211

HAr gått lite dåligt med dethär bloggandet, ett inlägg varje dag.
Men har haft så jäkla bråttom hela tiden.

På tisdag var vi på Ollis, super bra förfest hos Fannys som alltid, och på Ollis var det också roligt först.
Senare tappade jag fiilisen och for hem redan halv 1 på grund av olika orsaker. Men ibland går de så.

På onsdag låg jag i min säng länge, och hade sån huvudvärk fast jag drack lite på tisdag...
Sedan for vi till Eve, åt på ABC och på kvällen for jag till Tiia var det hade förfest, och skulle dra iväg till Pullo.
Jag kom hem halv 11 och for och sova.

Igår var jag och jobbade från 9-17, sedan hämtade Lill mig och jag var hos henne och fick höra allt om hennes resa, hon gav mig också en napakoru. Gabi & Niksu var också där.


Så fin <3

IDag då jag försökte sätta den igenom min napa, gick den just och just.

Jag har senast haft i en piercing där nångång på Sunny Beach.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0