191211

Godmorgon!
Nu är det bara några dagar till julafton, och jag har inte köpt en ända julklapp.
Har cirka 10 jag måste köpa till.
Min vecka är dessutom helt fullspäckad, har så jäkla mycket att göra.
Så kommer knappast bli så mycket bloggning för min del, men skall försöka hinna med ett inlägg per dag iallafall.

Veckans planer:

Måndag, solf till Lilla Eden för att fixa håret & jobb 15-21.
Tisdag, ledigt, arbetsintervju, stan och köpa alla julklappar, hämta mina hårförlängningar som kommit till Trendy, (gymmet om jag hinner) på kvällen utgång, OLLISTISDAG!
Onsdag, ledigt skall sooova hela dagen, och sedan och se på min julklapp med pappa.
Torsdag, jobb 09-17, gym, och träffa Lillis då hon kommer hem om det inte är mitt i natten!
Fredag, jobb 13-21, och säkert fara till Lill på kvällen.
Lördag, jobb 10-12.30, sedan fira julafton med min härliga familj & mina släktingar.
Söndag, soova länge, fixa, förfesta och dra ut i Vasas nattliv!


Här är ungefär hur min vecka kommer se ut...

Nu klär jag på mig och hoppar i bilen till Solf, ps. jag kommer färga blont igen. Hihi.

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: Ja har skickat in ansökan lite allstans men nu va ja på arbetsintervju ti s-market i gerby! :)

2011-12-19 @ 11:28:17
URL: http://snads.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi kanske ses i dimman på juldagen! ;)

2011-12-19 @ 19:12:46
URL: http://ememmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0