SOLSIDAN

Måste säga att bästa nyheten jag fick medan jag var i Sunny Beach,
var att Solsidan kommer göra iallafall 3 nya säsonger!
Blev så jäkla glad,
finns ju inget bättre TV- program från Sverige!




Aftonbladets annons!


Tre nya säsonger ”Solsidan” planeras


Goda nyheter för alla ”Solsidan”-älskare.

I dag blev det klart att succéserien lever vidare – i tre nya säsonger:

– Jag är oerhört glad att vi säkrat seriens framtid, säger Fredrik Arefalk, programchef på TV4.

”Solsidans” succé är ett stycke tv-historia. 2,5 mijoner tittare såg första avsnittet av säsong två och därmed är den tvåfaldigt Kristallenbelönade serien det största humorprogrammet under 2000-talet.

Och alla tittare som förälskat sig i Mickan, Fredde, Alex, Ove och Anna kan se fram emot att se dem en lång tid framöver. I dag gick TV4 ut och meddelade att man gjort klart för hela tre säsonger till av Felix Herngrens serie.

– Det känns enormt roligt att få fortsätta med Solsidan. Serien är det roligaste jag jobbat med någonsin och lyckligtvis har det sammanfallit med att folk gillar den, säger Herngren i ett pressmeddelande.

Manusarbetet ska enligt samma pressmeddelande starta inom kort och inspelningen av säsong tre är planerad till våren 2012.

 

 

JESS!

Kommentarer
Postat av: cecilia

SV; Oj men tack Kitty! :)



JESSSS!!! e de sant!? Jag kommer sitta bänkad framför TV varje vecka!! :D

2011-08-18 @ 10:53:45
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0