FRÅGESTUNDENS SVAR

ifall du sku få studera VARSOMHELST å VASOMHELST, va sku de vara?
Jag vet faktist inte vad jag skulle studera, men på något college eller universitet i USA säkert! ;)

drömjobb?
Nu just har jag ingen aning!
Men bröllopsplanerare tror jag skulle vara super kul :)

någo speciella framtidsplaner?

inte nu just, håller bara på och fundera över vad jag vill studera..
Men jag tar det som de kommer!

favoritbar i vasa?
Jag tycker om Fontana, Ollis och SKY. Men om jag måste välja en, är det lätt Fontana.


ifall du sku va kaar för en dag, va sku du göra?;D
jag har faktist ingen aning! :D
Vad skulle ni göra? ;)


berätta om sunny beach? vad gjorde ni, god mat? beskriv partykvällarna där. kan du berätta något roligt/annorlunda som ni var med om på SB? kommer du åka dit igen? rekommenderar du? hurudant folk var det där?

Jag skulle vara mycket tacksam on du sku berätta lite om hu de var på Sunny beach och vad man kan göra där för vi har också tänkt åka dit! :) tack, o hoppas ni har en bra resa!

Jag kommer skriva ett eget inlägg om Sunny Beach var jag kan berätta det mesta! :)

vem är din favoritkusin :D
du vill säkert ja svarar dig Janina, så då gör jag det! ;)



vad är din favoritlåt?
nu just coconut tree - mohombi

bästa band?
jag har inget favoritband, men Simple Plan är bra! :)


hur skulle du beskriva dig själv?

Som oftast positiv, och glad. Jag brukar oftast komma lätt överrens med nya människor.
Men då jag är stressad så är det inte roligt, för då blir jag lätt arg och sur på alla!

vem är dina bästa vänner?






hej, jag har hört att någon kille har fått hiv av en nål i ayia napa, och du skulle borda känna honom om det var så.. stämmer det? :O vill inte höra någo namn eller nåt men ja e lite rädd att åka dit..
Jag har också hört några rykten om att någon kille skulle ha fått en HIV-nål på ett skumparty på Ayia Napa på nattklubben Blue Moon. Jag känner honom inte, och har inte helst någon aning om vem det skulle vara. Och det kan ju bara vara rykten. Man skall inte tro på allt man hör!  



berätta lite om artistframträdandena ni var på på SB.

Hela sommaren har på Sunny Beach varit R.I.O, Italo Brothers och Basshunter. Men jag tror R.I.O och Italo Brothers bara var där Juni-Juli. Eftersom att vi inte hörde något av dem. Basshunter var vi dock och såg på 2 gånger! ;) Och jag kan säga att han var GALET-bra, fast man aldrig kanske trott det!




visst har du kameran med? sku va super att få se bilder på resan :)
Kameran var med, men batteriet tog slut efter bara några dagar, och dumma jag hade inte packat med någon laddare. Har laddat upp största delen foton, men jag kommer ännu ladda upp Lauras foton, bara jag får dem. Alla foton hittar du på kategorin Sunny Beach.



Den bästa maten på SB? Vad kostade allt där? Hurudant väder hade ni? På vilket hotell bodde ni, och hur många stjärnor hade det? Plese, som pictures thanks!
Jag kommer skriva ett skilt inlägg var jag berättar det mesta om Sunny Beach. Vi bodde på ett 4- stjärnigt hotell, Diamond. Foton finns på kategorin Sunny Beach. Alla är dock inte uppladdade ännu.




Kommer du laga en tatuering någongång ännu? tog det ont? Och kan du ännu ladda upp en bild på den?
Jag kommer helt säkert laga en ny tatuering, bara jag kommit på vad!
Enligt mig tog det inte så ont, på vissa ställen knep det förståss till lite men inte sådär annars. Är inte alls rädd för att laga en ny!




Vilka låtar var sådär "inne" på Sunny Beach då ni var där? Vilka var dina favoriter om det fanns några såna?




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0