22:50

Kom just hem. Har varit hela dagen hos Eve & Niksu, med Gabi. Lagat super god mat, sett på tv och pratat. Så gott som mitt liv nu just, gör ju inget annat om dagarna. Haha. Var också med då de 2 var och lagade napakoru, tur har man själv, skulle aldrig laga pånytt om min växte fast. Usch, jag hatar nålar och tyckte det tog så jävla ont då jag lagade den nångång på 8an. Jag trodde att tatuering skulle vara värre, men nej.
För Gabi tog det inte ont, men för Eve lite.

Allt med skolan är också äntligen fixat, det ända som fattas är ett jobb.


googlebild




Kommentarer
Postat av: ellen

haha jåå båda komentarerna kom fram! :D men jåå man får nog hyra den ijen, men de ha typ vari nå problem me att de vari fö stökit å typ fullt me snus så di ha som ijen höjt prise. Eller en min kompis had några veckor sedan så kosta de bara 16 ege att hyra men nu då vi va i häljen så had de höjts ti 50 ege. Men int e de ju heller så mycke ifall man e flera å delar på de :)

2011-04-05 @ 09:01:36
URL: http://ellennnss.blogg.se/
Postat av: Ovebettina

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2012-01-17 @ 10:27:52
URL: http://ovebettina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0