180411

Lite om de senaste dagarna.
På fredag åkte vi iväg till Esbo, med tåg genast då jobbet slutade. Jag, Niksu, Eve & Lill. Vi åkte dit för att hämta en bil åt Eve, var 8 i Esbo, och lite efter 9 var affärerna gjorda. Efter det sökte vi ett hotell i ca 1½ h. Tillslut fick vi ett super bra. Var och hämtade mat, pratade och for och sova. Vaknade halv 8 på lördagmorgon, åt morgonmål och 9 startade vi mot Vasa. Stannade vi Ideapark ca 1h och vid Juustoportti kanske 15 minuter. Där en halv 3 tiden var vi i Vasa. Då drog jag och Eve till pappa, var vi åt grillat. Fixade där, och for vidare till Lill i gamla vasa, var det var förfest innan krogen. 10 for vi till stan, hämtade stämpel från Fontana, sedan blev det både Lobby, Gringo och Office. Jag hade en super rolig kväll! Och tack alla fina, som gjort min helg till en av de bästa på länge! ♥ :)

Igår sov vi över hos Eve & Niksu me Lill. Var lite svårt och vakna halv 6 idag, efter helgens äventyr, men var dock super pigg på jobbet, och hade en bra start på veckan. Ikväll har vi grillat lite.

Nu blir det sängen, för att orka med morgondagen, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0