om helgen

Fredagen: Var vi på Fannys villa med Gabi, JaninaOliwer & Krisu. Vi åt kräftor, kollade Salkkarit & BB, film, dippade grönsaker och myste framför varma brasan.. Det var så skönt och härligt att vara där med sina bästa bästa vänner!♥ Mera sånt med favoriterna.

Lördagen: Utgång som gällde. Vi hade förfest hos Fanny, och därifrån vidare till Fontana. Jag hade hur kul som helst igår! Såg en massa vänner och bekanta, pratade med dem. Sedan var de nog dansgolvet som gällde ;) Helt huippu!

Söndagen: Har chillat idag med Fanny, Gabi, Olli & Krisu. Ätit ohälsosamt och kollat TV. Skönt det också. Jag älskar söndagarna, och de går ALLTID för fort..
Kvällens planer nu är läsa student, äta något och bara hänga vid datorn. 
 
Inga bilder finns dock från helgen.. Hehe!
Jag älskar mitt liv och nästan allt är perfekt nu! + att jag har världens härligaste vänner!
En sak som inte är bra nu, är att jag inte träffat Eveliina & Nicolina på länge. Dem saknar jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0