house of madness

Hela gårdagen var helt huippu! Har inte haft sådär roligt på krog nånsin! Vi åt först på Rosso, for sedan till Fanny, vart de kom lite folk. Därifrån fortsatte vi till Amarillo. Scandinavian Hunkas hade helt super bra show, och dendär timmen gick snabbt! Sedan fortsatte vi upp till SKY. De var helt proppfullt på både SKY, Amarillo och i Rewell Center. Man slapp just och just framåt. Vi träffade en massa bekanta. Där en 2 tiden fortsatte vi till Fontana, var fiilisen också var på top, och ännu mer bekanta. Hela kvällen gick som på en timme och mitt i allt, så var kvällen över. Den kunde ha fortsatt ännu lika länge till!
Vi tog inga bilder igår, men Nikita var min absoluta favorit av hunksen, SÅÅ SNYGG! (de var 5stycken igår och uppträdde)




Nikita

Idag har vi bara slöat hos Fanny, och nu skall jag börja läsa på hälsokunskap.

Kommentarer
Postat av: caroline

åh jag å vila gå på house of madness! de var nog dagen man borde varit 18 på :((

2010-09-20 @ 08:39:44
URL: http://parati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0