1

Nu kör jag igång med första punkten. Mitt namn är Katrina, men jag kallas för Kitty, Kit, Kitsa osv. Jag har fyllt 18 år i augusti och de firades på Ayia Napa med en massa festfolk. Min födelsedag detta år var kanske galnast någonsin! Det var då vi fixade översväming på hotellgången, rummet osv. Vi festade till en 7 på morgonen. Helt awesome, något att minnas.

översvämningsbild




Jag går i Vasa Gymnasium på sista året, alltså är jag ABI. Den svagaste punkten inom skolvärlden är lätt matematik. Jag tror ingen suger lika hårt på det som jag. Det bästa med VG hittils har varit att jag fått 3 nya vänner, som är super härliga. Fanny, Cecilia & Lycke. I studenten har jag hittils skrivit Finska, Engelska & Hälsokunskap. Vårens skrivningar är ännu lite öppna.

 



I min ungdom har jag bott i Hangö, som cirka 1 år gammal. Där blev också min härliga syster född. (Josefina). Av mina unga år har jag också spenderat mycke tid i Lappland, eftersom en stor del av min släkt bor där. På den tiden också fammo & faffa. Jag har gått på dagis i hemstrand, lågstadie Vikinga, högstadie BGS. Nu är jag i gymnasiet och efter det vet jag inte vad göra. Kanske ta ett mellanår eller något.




På helgerna brukar jag oftast hänga med mitt "gäng." Antingen har vi chillkväll eller så är vi ute och festar. Oftast blir det till chill på fredag, fest på lördag. Haha.



& Niksu som också hör till med oss!


Älskar också en kväll som består av Olli, Krisu, Fanny, Gabi & Janina. Vi har så sjuka saker, som typ "vi e retu" eller "ska vi flytta till bergen".. HAHA!




Som Janina också skrev på sitt inlägg har jag också tränat 7 år cheerleading, och tävlat i det dessutom. Slutade i januari 2010, eftersom jag tappat motivationen helt. Men de kommer snart komma ett nytt lag, ett träningslag. Där kommer ni hitta mig! Men nu just har jag ingen "himo" på att tävla i sporten. Bara träna, och inte tappa alla sina kunskaper och starka sidor.



Till sist, jag älskar alla mina underbara vänner! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

<3

2010-11-18 @ 21:45:37
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Ia

Du e härlig Kitty! <3

2010-11-19 @ 17:18:54
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0